- 5 żetonów smoków
- 4 pionki
- 1 kostka
- 9 elementów zamku
Recenzja na blogu Przytulne nieulotne
Recenzja na blogu Moje dzieci kreatywnie
Artykuł w serwisie Allegro od Kiedy mama nie śpi
Profil gry w serwisie Board Game Geek
Recenzja na blogu Chwytam szczęście
Recenzja na blogu Domowa TV
Recenzja na blogu Gryf gra
Recenzja na blogu I&K w Domowmy Zaciszu
Recenzja na blogu Karolowa mama
Recenzja na blogu Kolorowo w kuchni
Recenzja na blogu Kratywnie w domu
Recenzja na blogu Kusiątka
Recenzja na blogu Lulankowo
Recenzja na blogu Maluszkowe inspiracje
Przebieg rozgrywki w serwisie You Tube na kanale Młodego giercownika
Recenzja na blogu Młody giercownik
Unboxing w serwisie You Tube na kanale Młodego giercownika
Recenzja w serwisie Polter
Recenzja na blogu Schwytane chwile
Recenzja na blogu Siostry daja radę
Recenzja na blogu Sterta gier
Recenzja na blogu Super dzieciaczki
Recenzja w serwisie Świat gry
Recenzja na blogu W pajęczej sieci
Unboxing na blogu W pajęczej sieci
Recenzja na blogu Zaraz wracam
Recenzja na blogu Zawód kobieta
Recenzja na blogu Zdolne dzieci
Recenzja w serwisie ZNAD PLANSZY od Scheherezade
Recenzja na blogu Made by Bibi
Profil gry w serwisie Świat Gier Planszowych
WYSPA SMOKÓW
Ilustracje: Gediminas Akelaitis
Gracze pomagają sobie nawzajem, razem dążąc do osiągnięcia celu. Gra uczy współdziałania, kształci umiejętność podejmowania decyzji i oceny ich konsekwencji.
W swojej kolejce gracz wykonuje rzut kostką i przesuwa się na planszy o tyle pól, ile oczek wypadło na kostce (od 1 do 4). Jeśli na polu, na które wszedł gracz, znajduje się fragment zamku, to należy ściągnąć go z planszy i położyć przed sobą. Jeżeli w swoim ruchu gracz dotarł do pola startowego (czyli okrążył planszę), to kładzie przenoszony przez siebie element zamku na odpowiadającym mu polu na obrysie zamku.
Jeśli natomiast na kostce wypadnie wizerunek Smoka to gracz zamiast przesuwać swój pionek, przesuwa o jedno pole jeden żeton z wizerunkiem smoka. Kiedy gracz wejdzie na pole ze smokiem, musi ukryć się w Zaczarowanym Lesie. Uwolnić można go jedynie wtedy, gdy w swoim ruchu na kostce wypadnie wizerunek Słoneczka. Ten symbol pozwala również na przesunięcie swojego pionka od 1 do 5 pól.
Oryginalny tytuł: Drago-Tuku.
DO SKLEPU
Gdzie kupić?