BLOG GRANNA sklep.granna.pl - sklep internetowy - gry edukacyjne Granny
GRANNA na Facebooku GRANNA na YouTube
Nowości Nasze gry sklep.granna.pl Gdzie kupić? Gry na zamówienie Wsparcie edukacji DotacjeKontakt

Wsparcie edukacji

 

Gry planszowe mają wielu zwolenników wśród pedagogów i nauczycieli.

 Podkreślają oni ich najważniejsze zalety:

- nawiązywanie relacji  społecznych,

- współdziałanie i przestrzeganie w grupie określonych reguł,

 

-  rozwijanie sprawności motorycznej, spostrzegawczości, refleksu, orientacji przestrzennej i pamięci,

Jeśli nauka odbywa się z wykorzystaniem gier planszowych, jest dla uczniów atrakcyjniejsza, są bardziej zaangażowani i zainteresowani zajęciami, szybciej też uczą się nowych treści.

  

Granna od 25 lat współpracuje z nauczycielami i pedagogami. Efektem tej współpracy są tysiące turniejów w planszówki w szkołach w całej Polsce. Od wielu lat promujemy ideę grania w gry planszowe. Szkolimy nauczycieli i gramy z dziećmi.

Zachęcamy do zakładania klubów gier planszowych i organizowania turniejów.

 

Jak założyć Klub Gier Planszowych? Jakie  korzyści może to przynieść zarówno dzieciom i nauczycielom?

 

O tym jak założyć klub gier planszowych pisze Sławomir Wiechowski. Założyciel Klubu Pionkolandia, organizator wielu turniejów dla dzieci i młodzieży w Sztumie. Podpowiada od czego zacząć, na czym się skupić i jakie korzyści przynosi.

Artykuł można przeczytać TUTAJ 

 

 

KTO MOŻE PRZYŁĄCZYĆ SIĘ DO PROJEKTU?

- Przedszkola

- Szkoły podstawowe

- Gimnazja

- Szkoły ponadpodstawowe

- Świetlice środowiskowe

- inne instytucje np. Domy Kultury, Fundacje.

(w przypadku Zespołu Szkół, wypełniając Formularz rejestracyjny, bardzo prosimy o osobną rejestrację każdego poziomu). 

 

KORZYŚCI Z PRZYSTĄPIENIA DO PROJEKTU:

Przystąpienie do KLUBU nie wiąże się z żadnymi opłatami !! 

Dana placówka po zgłoszeniu się do projektu otrzymuje pakiet startowy: gry, tabliczkę Klubu Gier Planszowych (na której może wpisać informacje kiedy i gdzie odbywają się spotkania), plakat Planszówkowy Savoir vivre oraz gadżety.

Dodatkowo otrzymuje ona wsparcie w prowadzeniu klubu, zniżki na zakup gier w sklepie internetowym GRANNY, pomoc w organizacji turnieju (szczegóły poniżej) oraz materiały graficzne.

 

OD CZEGO ZACZĄĆ?

Założenie KLUBU wymaga kilku wewnętrznych ustaleń w ramach szkoły/placówki. Należy wybrać:

1) OPIEKUNA - KLUB powinien mieć jednego stałego opiekuna, który odpowiada za jego działalność i, do którego dzieci mogą zgłaszać się ze wszystkimi pytaniami.

2) MIEJSCE – powinno znajdować się w jednym stałym miejscu wyznaczonym na terenie szkoły/placówki edukacyjnej/instytucji.

3) TABLICĘ INFORMACJYNĄ - informacje o spotkaniach KLUBU dobrze jest umieścić w jednym stałym miejscu, najlepiej w szkolnej/informacyjnej gablocie tak, aby chętni, którzy się wahają, czy brać udział w spotkaniach i grać, wiedzieli, gdzie i kiedy mogą spróbować.

 

JAK ZAREJESTROWAĆ KLUB?

Aby wziąć udział w projekcie wystarczy uzupełnić formularz zgłoszeniowy dostępny poniżej:

Formularz zgłoszenia KLUB GIER PLANSZOWYCH  

Po zarejstrowaniu otrzymacie Państwo mail z przydatnymi informacjami.

W razie pytań prosimy o email na adres:  klub@granna.pl

 

 

JAK ZORGANIZOWAĆ TURNIEJ? KTÓRĄ GRĘ WYBRAĆ?

Aby urozmaicić działalność KLUBU zachęcamy do organizowania turniejów gier planszowych. GRANNA gwarantuje pomoc przy organizacji  turniejów. Przekazujemy nagrody, dyplomy, gadżety reklamowe, służymy wiedzą.

 

Przedszkole propozycje turniejowe:

- Turniej w grę MAŁY MIŚ

- Turniej w grę ZAGADKI SMOKA OBIBOKA 

- Turniej w grę MOJE DINOZAURY

- Turniej w grę PATYCZAKI

- Turniej w grę SZUKAJ, SZUKAJ 

 

Szkoła podstawowa propozycje turniejowe:

- Konkurs ortograficzny GŻEGŻÓŁKA MA DUŻY BRZUCH QUIZ ORTOGRAFICZNY

- Turniej w grę KARTA ROWEROWA

- Turniej w grę SUPERFARMER 

             Raz w roku organizowany jest Ogólnpolski Finał turnieju Superfarmera w Warszawie.

             Relacje z ostatniej edycji można zobaczyć w naszych AKTUALNOŚCIACH.

- Turniej w grę KTÓRA GODZINA

- Turniej w grę DINO KONTRA DINO

- Turniej w grę QUIZ ZOOLOGICZNY

- Turniej w grę 2X2

- Turniej w grę WINNICA

 

Gimnazjum i szkoła ponadgimnazjalna propozycje turniejowe:

- Turniej w grę SUPERFARMER

- Turniej w grę ALE HISTORIA

- Turniej w grę OD HELU DO WAWELU

- Turniej w grę BARCELONA CZY WERONA?

- Turniej w grę SŁÓWKA

- Turniej w grę WINNICA

- Turniej w grę TEMPO! MASZ 30 SEKUND!

- Turniej w grę SPAGHETTI 

 

 

 

  Jesteśmy otwarci na Państwa propozycje !!! 

 Nauczycielu załóż w swojej szkole KLUB GIER PLANSZOWYCH i zostań bohaterem w oczach swoich uczniów :) !!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bądź na bieżąco, zapisz się na newsletter:
Polecamy również:
powrót na górę
Mapa serwisu | Newsletter | Katalog gier | sklep.granna.pl | Dotacje |Kontakt